zagrosairlines logo
Loading...

اسامي دفاتر نمایندگی مجاز به فروش بليت پروازهای اربعين شرکت هواپیمایی زاگرس

 

اسامي دفاتر خدمات مسافرت هوايي مجاز به فروش بليت پروازهاي اربعين به شرح زیر اعلام می گردد.
دفاتر خدمات مسافرت هوايي : محراب گشت سبز ، آسمان پرستاره، ، پرستيژ تور (اصفهان)، دفاتر خدمات مسافرت هوايي مجاز به فروش بليت پروازهاي اربعين در مسير نجف و بغداد به شمار مي روند.
از مسافران محترم درخواست میگردد تا از خريد بليت از مراكز غير مجاز خودداري كنند و در صورت مشاهده فروش بليت توسط سايت ها و مراكز غير مجاز برخورد خواهد شد.
نرخ بليت تهران- نجف- تهران، تهران- بغداد- تهران يك ميليون و 200 هزار تومان و مشهد- نجف- مشهد، مشهد- بغداد- مشهد يك ميليون و 500 هزار تومان و بليت يكسره از مبدا تهران 600 هزار تومان و يكسره مشهد به دو مقصد نجف و بغداد 750 هزار تومان تعيين شده است . هر گونه فروش بيرون از نرخ اعلام شده تخلف محسوب شده و در صورت ارسال شكايات از طريق سايت سازمان هواپيمايي كشوري به نشاني www.cao.ir يقينا برخورد خواهد شد.
ضمناً خاطر نشان می سازد پروازهاي اربعين حسيني از 13 آبان آغاز و تا 22 آبان ماه جاري ادامه خواهد داشت.

با ما تماس بگیرید

شرکت هواپیمایی زاگرس ( امنیت ، آسایش ، آرامش )

شرکت هواپیمایی زاگرس در سال 1384 با ثبت در منطقه آزاد اروند و با ورود دو فروند هواپیمای توپولوف فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۸۶ با ورود دو فروند هواپیمای MD رنگ و بویی دیگر گرفت. اولین پرواز بین المللی زاگرس در سال ۱۳۸۷ با پرواز در مسیر تهران – دمشق انجام شد. این شرکت توانست در مدتی کوتاه، با افزایش تعداد هواپیماهای ناوگان خود نامی شایسته در میان شرکت های مطرح و رو به رشد کشور به دست آورد و سهم به سزایی در حمل و نقل هوایی کشور را عهده دار شود. زاگرس با دریافت گواهینامه Part 145 و Part M در بخش مهندسی تعمیرات هواپیما و ساخت کیترینگ بزرگ و مجهز به دستگاه های پیشرفته و مطابق با استانداردهای روز، گام های رو به رشد خود را در جهت ارتقای خدمات پروازی برداشته است. همچنین با استفاده از استانداردهای کیفی و ایمنی بالا و به کار گیری نیروی انسانی متخصص و مجرب در برقراری پروازهایی ایمن و مطمئن تلاش نموده است. ناوگان هواپیمایی زاگرس در حال حاضر دارای ۱۹ فروند هواپیما، شامل 11 فروند Airbus 320 و 8 فروند MD بوده و با ارایه بیش از ۳۰۰۰ صندلی، آماده پرواز به کلیه فرودگاه های داخلی و بین المللی می باشد. این شرکت توانسته است با رشد ۳۰ درصدی مسیرهای پروازی داخلی و خارجی و رشد ۷۰ درصدی مسافران، پذیرای جابجایی بیش از ۴ میلیون مسافر در یک سال اخیر باشد. زاگرس در تلاش است با برقراری پروازهای بیشتر در مسیرهای مختلف شهرهای ایران و کشورهای همجوار، رسالت خود را در رساندن خدمات بهتر در بخش های عملیات هوایی، خدمات فرودگاهی، خدمات مهندسی و فنی و کیترینگ به نحو احسن به انجام رسانده و با توسعه و افزایش روز افزون ناوگان خود نقش مهمی در ارایه خدمات هوایی در توسعه صنعت حمل و نقل هوایی ایران داشته باشد.